Samma som suttit i dimljuset ett antal år. Nya (samma) nu igen. Bilen körs till 80% med parkering & dimljus så dessa har ett gäng drifttimmar. Det är inte evigt liv...
Mikael Pietsch
1 jun, 2026
★★★★★
5/5 i betyg
Den lyser upp men varnar lampa trasig
Marcus
25 maj, 2026
★★★★★
5/5 i betyg
Jag har inte testat ännu men det är ju Osram så det är säkert bra.
Mike Mulder
22 maj, 2026
★★★★★
5/5 i betyg
Super! Goede prijs en kwaliteit!
Bengt S.
18 maj, 2026
★★★★★
5/5 i betyg
Bra grejer helt enkelt. Blankt och fint för gördetsjälvaren. Går bra att späda ut den också...